bronx.large.jpg Ei liity mitenkään tän blogin aiheisiin, kai? mutta jostain syystä Bronx on alkanu kiehtomaan mua, ja kaikki muukin jenkeissä... ehkä enemmän se synkkä puoli... Vois varmaan johtua siitä että satuin kattomaan tänään pitkästä aikaa Honey leffan ja siinähän tapahtumat sijottuu Bronxiin... Kaipa mä haluisin olla se Honey. HipHop koreografi joka auttaa nuoria pois kadulta samalla ku tekee töitä kuuluisalle musavideo ohjaajalle. Ah, ajaudun unelmiini :D En tiiä... Haluisin kyllä elättää itteni tanssimalla, mut se nyt ei ihan niin helposti tapahu... ainahan saa unelmoida.

Sitten siirrymme unelmista tylsään arkeeni. Eli ei mitään. Äitni luona ja vaan tän päivän makoillu sohvalla ja tuijotellu leffoja. Iskä ei oo komentamassa ja leikkimässä isää enää ja äiti oli töissä... Ni sain olla rauhassa. Tuli kyllä vähän pianooki soiteltuu, mut sitte iski heti stressi että piano tunnitki pitäis varata... huoh. Ja laulu tunneille pitäis ilmottautuu ja tanssitunneille ja pitäis hakea linkkukortti ja pakata kamat. Sitäkää en oo vielä alottanu. Sen sain aikaseks että muistin sanoa äitille että ostaa mulle juustohöylän, kuorimaveitsen ja pikkuveitsen mukaan sinen asuntolaa. Edistyin... mut en tarpeeks.

Kuten huomattu arki oli tänään harvinaisen tylsää. Omasta syystä kylläkin ku en minnekkään liikkunu, vaikka lähempänä yheksää jo heräsin. tarkotuksena mennä lenkille, mut se meniki siihen että haukuin vaan itteni pystyyn ku en itteäni saanu ulos ovesta. Hyvä minä. tai sitte ei niin hyvä minä. -.-
Mutta päätän keskittyä nyt johonkin muuhun ku tyhjän jauhamiseen... Netissä surfailuun siis. Ah, tulee mieleen ihanat työajat jollon mä tän blogin alotin... charming...

Yöt. :D

Ciao!

-Hendrix-