Töissä, yllättäen tai sitten ei. Mut yks asia on muuttunu. Mulla on TÖITÄ! En siis enää vaan istu ja pyörittele peukkuja. Nytki ehin vaan sen takia kirjottaa ku on ruokkis ja syön eväitä täällä työhuoneessa... Eväät on kyl aika kököt. ruusunmarja-vadelma pilttiä ja banaani. nii ja vettä.. No kyll äniillä elää. Koko viikko on eletty samanlaisilla eväillä, mut kyl vaan sen takia ku äiti on serkulla iskä töissä ja mulla ei oo rahaa et voisin mennä kauppaa. sanoin kyl iskälle et jättäis mulle rahaa et pääsisin kauppaa ostaa itelleni jotain muutaki evästä, mut eipä tietenkää. Sillä on vaan kiire pakata sen kamoja. Haloo se muuttaa vasta kuukauden päästä ja sillä on jo nyt suunnillee puolet kamoista pakattuna... Varmaa se muuttaa sen naikkosen luo, jonka nimi on btw Anu, siks aikaa et se niitten uus talo on tyhjä.

Täl Anulla on muutes aika rikkaat vanhemmat... ja isä on englantilainen syntyperältää. Mut kuitenki, iskällä ja tällä Anulla + Anun pojalla on aikas hulppee kämppä. Kolme kerrosta, yks melkein maan alla ja siellä on uima-allas, sauna ja kuntosali (ettei Anu repsaha). Sitte keskimmäisessä kerroksessa on ihan sika iso olohuone mistä löytyy niinku näin erikoisuuksina taulutelkkari ja flyygeli, keittiö on ihan uus ja sika hieno, ja sitte on vieras huone missä on oma kylppäri. Ylimmässä kerroksessa on viis makuuhuonetta(iskä ja Anu,Anun pojalle ja mulle). Kolme toimii siis makuuhuoneina, yks työhuoneena ja yks on "bändihuone", siel on siis kitara, basso ja rummut... sitte joka makuuhuoneessa, siis noista kolmesta, on oma kylppäri ja vaatehuone! Ihanaa Vaatehuone! Ehkä mä nyt myönnyn siihen että voin mennä iskällekki. Kuhan saan pitää siellä talossa jotkut mega bileet. :D

Oon muuten kuumeessa. äsken jouduin kantaa semmosia fleecetakki laatiokoita varastosta tonne toisee kerroksee, ni hyvin huomas ku rupes olo menee huonommaks ja muuta. Olis pitäny sano oesimiehelle et oon kipee. Paiisi et seki lhti ite pari tuntii sitte kotii, ku seki oli kipee... että sillee.

Tänään pääsen kaupunkii. Vedän vaikka nappia nassuun kuhan vaan pääsen kaupunkii äitin kaa, miksi äitin kaa? mamma betalar= äiti maksaa. siks ei voi mistää hinnasta jäädä tästä kaupnki reissusta pois. Haluisitte varman tietää eilisen tilanne raportin? vai?  Näin lyhyesti mulla on nyt poikaystävä kuka lähtee armeijaan heinäkuussa. Mahtaa vanhemmat ilahtua, ku Toni(kyllä kyllä juuri kyseinen herra. jos et tiedä kato aikasemmat kirjotukset)tulee lentokentälle mukaa sillon ku lähen. Iskä varsinki. Pitää varmaa jo edellisenä iltana varottaa, ku aamuyöstä lähetää ni vois olla sillon liian kova pala iskälle että Toni ilmestyis sinne ja ilmottais lähtevänsä kans mua saattamaan.

Jatkan piltin syömistä ja töitten tekemistä.

Ciao!

-Hendrix-