Neljä päivää jäljellä :D Sitten karisee Suomen pölyt jaloista ja tää tyttö lähtee ulkomaille. Sieltä yritän kans aina kirjotella, kun vaan ehin. Vaikka siellä ei ookkaan ääkkösiä, niin enköhän mä selviä. Pitää vaan vähän enemmän keskittyä kun kirjottaa ja lukee.

Viikonloppu meni iskän uudella talolla, muutti sen anun kanssa sinne jo nyt. sain onneks Tonin mukaan. Äh ärsyttää paljastan nyt tonin oikean nimen Toni=Antti. Nyt on paljon helpompi kirjottaa eli siis Antti lähti mukaan, vaikka siis eihän iskä tiiä että seurustelen Antin kans, muttaku kaikki tavarat ei matunu käytettävissä oleviin autoihin ni mä sitte silleen muinamiehinä ehotin Anttia, että se otettais mukaan. Ni mä sitte sain ehotuksen läpi ja Antti lähti mukaan ja mä pääsin sen kyydillä. Muutto onnistu hyvin ja nyt on vissiin ainaki melkein kaikki kamat koko talossa jo paikallaan. Mun omassa huoneessa on ainaki. Tulin ite eilen illalla pois, ja nyt taas oon töissä... eikä mitään tekemistä. Eipä tainnu olla yllätys.

Lauantai aamuna kävi kyllä pikku källi ton seurustelu jutun suhteen, ku Antti tuli perjantaina mun huoneeseen mun kans nukkumaa sen jälkee kun iskä ja Anu oli menny nukkumaa... Minä ja Antti katottii siin vaihees viel leffaa. Nii sitte lauantai aamuna ku herättii ja lähettiin alakertaa väsyneinä (ei ollu tullu kyllä vaan nukuttua sinä yönä) ni siellä oliki sitte jo koko muu porukka aamupalalla ja joku mummo ja papparainen naapurista. Siinä sitte pokkana vaan piti ottaa aamupalaa ja ilmotin sitte että mennää terassille syömään, ku paisto aurinko. Anu virnuili siihen malliin et se tais tietää ettei Antti ollu nukkunu vierashuoneessa vaa jossain ihan muualla. Iskä oli vaan vähän hämmentynen näkönen eikä sanonu mitään. Kaipa se jossain vaiheessa soittaa ja kysyy, et mikä on homman nimi. Viimeistää varmaa torstai aamuna, ku kello kolme aamuyöllä Antti ilmestyy meijän pihaa ja mä ilmotan, että se lähtee mukaan saattamaan mua. Voin kuvitella iskän ilmeen. Äitille ää seurustelu juttu ilmeni tosi nopeesti ku sattu tulemaa kotii samaa aikaa ku Antti oli lähössä. Mut se otti sen hyvin, vaikka Antti onki kolem vuotta vanhempi.

Pitäis tänää alottaa pakkaamaan... Tai oonhan mö jo mun matkalaukkuu kaikkee heitelly mut en oo oikeesti mitään miettiny et imtä pakkaisin. sitte tänää meen kosmetologillekki ja ostamaa mukaa lähteviä puuttuvia tavaroita. Tähän lopuksi laitan ihanan kuvan paikasta jonne kolmeksi viikoksi lähden :D Ei löytynykkäää tosi ihanaa mutta löytypähän hyvä kuva kuitenki.

 

387146885_3b1fa5458d.jpg?v=1194564340