Tunti... vielä tunti... töitä siis. puol kaheksasta asti melkein kattonu kelloa ja oottanu et koska se tulee puol neljä. Konttorissa töissä, jossa ei oo ees mitää hommia ku esimies ei tullu tänää töihin.. hyvin menee. viime viikollaki oli vaa yhtenä päivänä oikeesti jotain tekemistä, ku olin pakkaamassa semmosia laatikoita, mut tänää oon vaan kattonu netistä tän firman sivuilta jotain saatanan nimitys juttuja, millä ei btw oo edes mitään väliä.

Haluun kotiin, mut pakko istuu viel tunti täällä. No toivotaa et huomenna se mun esimies olis töissä ,ja olis enemmän tekemistä. Vaikka ei sillee on tää istuminen ihan ok, mut meinaa tulla vähän tylsä tän 8 tunnin aikana.

Toisaalta enhän mä ees haluunu töihin, mutku porukat pakotti, ja vaa sen takia ku lähen kielikurssille. pitää olla rahaa, jäkä jäkä... olisin mennykki töihin muuten, mutku olin jo isosena viikon ja nyt nää tyhmät työt täs välissä ennen ku lähen ens viikolla sinne kielikurssille.

Hyvä puoli töissä olemisessa tällä hetkellä: -saan kahesta viikosta rahaa 280 euroo, saan istua päivät pitkät koneella eikä kukaa valita, tää on aika helppoo jos mun ei koko loppu viikkona mitään tarvi tehä.

Aika vähän hyviä puolia mut silti. Ens viikolla meikäläinen makaa auringossa, enkä enää ees muista et jouduin jossain tyhmässä konttorissa homehtumaa, ja toisaalta ei se vituta niin paljon istua tääl sisällä, ku tuol ulkona ei ees oo hyvä ilma.

Taidan jatkaa netissä surffaamista, ellei kohta joku kalkkis konttori täti hyökkää tyolta ja käske mua silppuamaa paperia tai järjestämää mappeja.

lomaa odotellessa :)

-Hendrix-