Tässä sitä ollaan. Sain ekan varotuksen töissä.... olin kattelemassa Demin keskusteluja, ku joku vanha tantta tuli mun taakke kyselemään jotain mappeja mitä mulla ei ollu. Kuitenki se näki missä sivuilla oli ja nosti hirveen metelin siitä, että olin ollu työaikana netissä. Yritin siinä sitte sanoa että mulla on kyllä lupa siihen, mut eihän tää uskonu, vaa jatko sitä hirveetä metelin pitämistä. ihan niinku olisin jonkun suuren liikesalaisuuden paljastanu. Haloo! Mä olin vaan netissä. Sitte se vaan meni sanomaa mun esimiehelle, että anna tolle varotus. Sitte sain varotuksen ja äsken mun esimies sano, että kyllä sä netissä saat olla, kuhan vaa oot tarkkana aina ku joku on tulossa tänne päin. Huoh. miks se varotus sitte piti antaa?? Eikö se sille tantalle voinu sanoa että mulla on lupa olla netissä

Tämä 19 v. tyyppeli soitteli mulle äsken. sovitaanpas nimeks vaikka Toni, ni ei tarvi niin pitkästi kirjottaa :D Kuitenkin. Toni tulee tänää hakemaan mut töistä, ja sitte se äsken soitti ja sano että en mee kahvitauolle kahen aikaa, koska sillä on mulle yllätys... Liittyykö mun kahvitauolle meneminen sen yllätykseen... pelottavaa... No saa nähä mitä tapahtuu. Toivottavasti se ei nyt pyydä mua ulos tai kysy alkaisinko mä seurustelemaa sen kanssa. Ei nyt, ku mä oon lähössä matkalle ja se armeijaa... hmm. pitää varmaa miettiä vastaus valmiiks jos noin tapahtuu... Mietin just tossa äsken, että nii mitäs mä siinä tilanteessa sanon ja pää löi ihan tyhjää. no on mulla tässä viis tuntia aikaa miettiä mitä vastaan. Raportti luultavasti huone aamulla saapuu blogiin tästä iltäpäivästä.

Tantta tuli äsken taas käymään. Sano että mun pitäis jotain papereita mennä ruokkiksen jälkee silppuumaa. Onneks sain jo tehtäväks järjestää pari mappia ruokkiksen jälkeen. Jes! ei tarvi mennä tantan huoneeseen silppuumaan paperia ja kuuntelemaa ku se hengittää niskaa ja höpöttää tyhmiä.

Perjantaina kaupunkiin täydentämää kielimatka vaate- ja tavaravarasto. Äiti on serkulla (serkku onpi aikuinen, vanhin lapsi mun vuoden nuorempi) pääkaupunkiseudulla ja kyllä. Samalla asuinalueella, kuin sattuu oleman iskän ja sen heilan uus talo. Onneks asuu samalla alueella. Siis mun serkku.. koska voin sitte mennä sinne, koska iskälle en haluu mennä. tietty asuu siinä mun kavereita ja entinen poikaystävä samassa, joten on mulla onneks vaihtoehtoja. Mutta takasin äitii. Se lähetti just viestin, että on menossa jumboon mun serkun vaimon kans. Ilkeetä. Mäki haluun jumboo! tai itiksee! tai jonnekki... kunnon ostoskeskuksee. No ainut lohdutus on se, että ylinpäänsä pääsen kaupnugille tällä viikolla.

Ens viikolla tää neiti menee muuten värjäämään ripset ja kulmat. ja samassa on kulmien muotoilu. kuolen sinne varmaa. onhoon nimittäin kulmien muotoilua. Sen takia mulla on pitkät otsahiukset, jotta ei näkyis kulmakarvat, eikä niitä tarvis sitte muotoilla. sen takia värjään ripset ettei tarvimatkalla koko ajan miettiä uimassa että mites ripsarit. Meinasin kyllä ostaa kans vedekestävänripsarin, jos väri onki huono tai jotain... en tiä.

15 minuuttia ni pääsee syömää... tai mä kyllä jään tänne työhuoneesee syömää eväitä, ku en tonne ruokalaa haluu mennä... ei siellä oo mitään syömisen arvosta...totaki on varmaa tullu jauhettua suunnillee joka tekstissä mitä oon kirjottanu.

tuli tässä mielee, että voisin hyvin kuvitella kavereitten ilmeet, ku ne näkis tän blogin... kuolisin nauruun. Ei sillä että ne järkyttyis, tai kyllä ne ehkä vähän järkyttyis. Mutta ku niistä on huvittavaa kirjottaa elämästään netissä nimimerkillä.... olkoot. Musta tää on hauskaa.

Päivän toinen raportti saatettu päätökseen!

Ciao!

-Hendrix-