Hendrix on tehnyt paluun maltalta, viime torstaina kyllä jo mut nyt vasta koneelle oon jaksanu raahautua. Eli siis matka onnistui ja oon ruskeempi ku ikinä ennen koko elämäni aikana. Olen onnellinen.
Siellä oli biletystä joka ilta ja päästii oikeille klubeillekki. kiitos 16 vuoden ikärajan :D Ei kyllä kännissä oltu kertaakaa ku muuten oltais pihalle lennetty. Jos joku on sattunu lukemaa iltasanomia niin ne kuus tyttöä ketkä lens pellolle, ni oli samalla kurssilla mun kanssa... että näin.

Kotirintama on sama ku aikasemmin. nyt oon iskällä... ja vietän sinkku päiviä. piedetään antin kanssa taukoa, ku se on armeijassa, ei kuulemma haluu mulle mitään sitoumuksia. No eipä haittaa saanpahan bilettää sydämmeni pohjasta. :D No ei en meinannu iskeä seuraavaa hyvännäköstä jätkää kuka tulee vastaan, mutta en kyllä meinannu kotiikaa linnottautua ja suihkuttaa pippurisuihketta jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohti. Annan kaiken mennä omalla painollaan.

Koska kello on melkein 12 ni en jaksa keskittyä enää vaan lisään kuvan mukaan loppuun ja kehittelen lisää kirjotettavaa yön aikana.

1776973.jpg  Paras paikka shoppailemiseen, jos St. Juliansii meet. Äläkä unoha Bananasia samassa kaupungissa mut Pacevillen alueella :D parhaat krääsä kamat sieltä, itekki ostin varmaa 70 euron eestä sieltä kamaa....

Ciao!

-Hendrix-